تفاوت بین شارژر موبایل و آداپتور برق

تفاوت بین شارژر موبایل و آداپتور برق

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

تفاوت بین شارژر موبایل و آداپتور برق

شارژر چیست؟
شارژرها - لوازم جانبی الکتریکی ، معمولاً به یک منبع تغذیه AC به تجهیزات DC ولتاژ پایین تبدیل می شود. شارژر به طور گسترده ای در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه در زمینه های زندگی به طور گسترده ای در تلفن های همراه ، دوربین ها و لوازم خانگی معمول استفاده می شود.

برای خرید شارژر موبایل اصل به سایت امداد موبایل مراجعه کنید.

دستگاه نیمه هادی الکترونیکی توان شارژر با استفاده از ولتاژ و فرکانس ثابت جریان متناوب به دستگاه مبدل ثابت DC تبدیل می شود.

به منظور استفاده از منبع تغذیه یا باتری پشتیبان باتری برای مناسبت برق ، شارژر چشم انداز برنامه گسترده ای دارد.

آداپتور برق چیست؟
آداپتور برق دستگاه های الکترونیکی قابل حمل کوچک و تجهیزات تبدیل برق الکترونیکی و الکترونیکی است که معمولاً توسط پوسته ، ترانسفورماتور قدرت و مدار یکسوساز ، خروجی آن را می توان به خروجی AC و نوع خروجی DC تقسیم کرد. اتصال مطبوعاتی را می توان در پایه دیواری و دسک تاپ قرار داد. به طور گسترده ای در تلفن استفاده می شود تلفن بی سیم ، کنسول بازی ، تکرار کننده زبان ، واکمن ، کامپیوترهای نوت بوک ، تلفن های همراه و سایر دستگاه ها.

اکثر آداپتورهای برق لپ تاپ می توانند به صورت خودکار 100 ~ 240V AC (50 / 60Hz) را تشخیص دهند. اساساً همه لپ تاپ ها منبع تغذیه خارجی را با یک خط و یک اتصال میزبان در نظر می گیرند ، بنابراین شما می توانید اندازه و وزن میزبان را کاهش دهید ، فقط تعداد معدودی از مدل های ساخته شده در منبع تغذیه در میزبان.

آداپتور برق دارای یک پلاک با نام تجاری مشخص شده در ولتاژ ورودی ، خروجی و جریان و سایر شاخص ها است ، با توجه ویژه به دامنه ولتاژ ورودی ، که "آداپتور برق سفر" نامیده می شود.

شارژر و آداپتور برق که در آن تفاوت بین؟
با توجه به تعریف فوق و محتوای نظر شخصی ، همان شارژر اسمی به طور مستقیم برای برق استفاده نمی شود ، دقیقاً مانند شارژر تلفن همراه ما ، زیرا برای شارژ تلفن و سیمهای متصل به تلفن مستقیم که به تلفن متصل هستند ، استفاده می شود. به طور کلی می تواند نه تنها آداپتور برق برای برق ، بلکه برای دادن یک بار الکتریکی ، مانند آداپتورهای برق نوت بوک ، می تواند به کامپیوتر ، بلکه همچنین به منبع تغذیه کامپیوتر شارژ شود.

Hong Guang De Technology (HGD) Pvt Ltd. یک طراح و سازنده حرفه ای شارژر تلفن همراه و آداپتور است.

اگر در مورد آداپتور برق و شارژر تلفن همراه سوالاتی یا تقاضا دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای شما خواهیم کرد.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت : 22:55
بازدید : 486

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: